GBY - DEL 32

 
Niall's Perspektiv: 
 
Jag ringer Sean och sätter mig sedan ner på sängen medans signalerna går fram. 
Quinn står och kollar på gamla bilder som står i min hylla från när jag var liten. 
Jag ler åt henne för hur söt hon ser ut där hon står och flyttar sig någon millimeter åt höger för varje ny bild hon kollar på.  
- Yeah its Sean? svarar plötsligt Sean i telefonen. 
- Hey budde, its Niall! utbrister jag och Quinn vänder sig om mot mig och ler lite svagt. 
- Hey man! svarar han snabbt. 
"So have you talked to Quinn yet? Can you hang out tonight?" frågar han och jag skrattar lite. 
- Haha yes if you want you guys can come over..? frågar jag och Quinn kommer och sätter sig bredvid mig. 
Jag lägger min arm runt henne och hon lutar sitt huvud mot mig och jag ler. 
- Yeah Sure! We will be right there man, see ya soon! svarar han. 
- Yeah bye! säger jag och samtalet avslutas. 
Jag lägger ner mobilen och kollar snett ner på Quinn som kollar upp på mig. 
Jag ger henne en lätt kyss i pannan och hon ler. 
- Sean and Scott will be over here in a minute... and you have to remember that I told you they are... a bit strange. säger jag och Quinn skrattar bara som svar.
"Well I warned you babe" säger jag och lägger min arm runt henne midja istället. 
Hon skrattar och kysser mig lätt på munnen. Jag ler genom kyssen och samtidigt hör jag hur det knackar på dörren. 
- Wow, that was fast.. säger hon och jag nickar. 
- Come, Let's go! säger jag och drar med henne upp från sängen och ut till ytterdörren. 
Jag ska precis öppna och Quinn backar något steg så hon står bakom mig och jag känner mig genast mer beskyddande över henne. 
Jag öppnar dörren och står står Sean och Scott. 
- Heeey Buddie! utbrister dem och jag ler glatt och får samtidigt två stora kramar utav dem. 
- Heyyy man, svarar jag och omfamnas av mina två gammla vänner. 
- Feel's like ages ago! utbrsiter Sean och rättar till sin keps. Jag ser att det är en av dem jag gett honom för längesen. 
- It was ages ago I think, svarar Scott och vi skrattar. 
Jag backar snabbt och ställer mig bredvid Quinn.
- Yeah this is Quinn, säger jag och lägger mig arm på hennes svank. 
Hon ler generat. 
- Hi! säger hon och både Scott och Sean ler. 
- Hi im Sean! säger Sean artigt och sträcker fram handen för att hälsa. Jag börjar skratta lite eftersom han inte brukar vara så där seriös och han ler mot mig. 
- And yeah im Scott! hälsar även Scott och sträcker fram handen mot Quinn som vänligt skakar den försiktigt. 
KIllarna kliver sedan in genom dörren och hänger av sig sina jackor innan vi går in till mitt rum. 
 
 
Quinn's Perspektiv: 
 
Jag sätter mig ner försiktigt på kanten av sängen bredvid Niall och han lägger sin hand vilandes på min och ler mot mig. 
De andra killarna sätter sig i soffan mittemot oss och slänger upp sina ben på en puffkudde. 
Niall bara kollar på dem och skakar på huvudet. Dem flinar lite och jag skrattar lite. 
- So Quinn we have heard a lot about you... you are not from England? frågar Sean och jag skakar på huvudet som svar. 
- No, Im from Sweden, but I live in England now! svarar jag och ler. 
De båda ser ut att tänka lite innan dem svarar. 
- I dont think we have been to Sweden.. säger Scott.
- Yes we have? utbrsiter Sean snabbt. 
"We have been to Stockholm once when Niall was perfoming at Friends Arena!" säger han. 
- Oh yeaaah, yes we have been to Sweden then! utbrsiter Scott snabbt och jag skrattar.
Niall suckar lite åt dem men skrattar sedan också. 
Vi sitter och pratar ganska länge och har faktiskt riktigt kul och skrattar mycket men klockan börjar bli mycket. 
- Gosh im so tired now, säger Sean och gäspar. 
Jag gäspar instämmande och Scott reser sig upp.
- I think i better go home now ... säger han och Sean nickar och ställer sig upp. 
- Yeah me too, säger han och Niall nickar. 
Vi följer dem ut till dörren och dem tar på sig sina jackor. Sean rättar till sin keps. 
- It was very nice to meet you Quinn, säger han och jag får en kram.
 Jag skrattar lite och kramar om honom lite chockat. 
- Yes it was really nice to meet you guys too! svarar jag och får även en kram utan Scott. 
- Bye buddies, säger Niall och får även han varsin kram. 
Jag ler åt hur sött det ser ut och sedan går killarna. 
- Bye! säger jag och de vinkar innan dörren stängs. 
Jag vänder mig mot Niall. 
- They where not crazy as you said! säger jag och knuffar till honom lite i sidan.
Han fnyser skrattandes åt mig och lägger armen om mig.
Jag lägger min arm runt sidan på honom och ler. 
- Should we brush our teeth? frågar han och nickar lite mot toaletten.
- Sure! svarar jag och vi går in för att fixa oss inför kvällen. 
 

 Hoppas ni tyckte denna delen var okej. Skrev klart den så snabbt jag kunde!
Kommentera för nästa del!
Kram / Tyra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika bra som alltid!!! <3<3<3 Men gärna lite Loxie också! <3<3

2012-11-24 @ 23:48:04
Postat av: Anonym

Sjuukt bra !! Mera, mera, mera !! ;)

2012-11-25 @ 00:12:29
Postat av: Olivia

Grymt! Meeeer.. Är skit trött därav denna tråkiga kommentar ;)

2012-11-25 @ 01:47:28
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: Frida

Awesome del! :D Längtar tills nästa! :)

2012-11-25 @ 02:05:48
Postat av: Anonym

JÄTTEBRA! :D Jag tror jag är beroende... :P

2012-11-25 @ 10:53:04
Postat av: Anonym

Jag skulle säga.. Mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer!!!!!!!!!!

2012-11-25 @ 11:24:30
Postat av: anonymus

Vad hände med lexie?annars bra

2012-11-25 @ 14:13:04
Postat av: Daniella

Ni får aldrig sluta eller tröttna på att skriva och lägga av, skulle bli jättebesviken för jag älskar verkligen denna novellen!!:)

2012-11-25 @ 22:10:51
Postat av: MER!!!

Först och främst vil jag säja att ni har en skitbra novellblogg!!
Sen vill jag gärna oxå vet vad som händer med Lexie och Louis hemma i London och för det tredje så älskar jag er novell!!!!!!!:-):-):-)

2012-11-25 @ 23:21:11
Postat av: Elina

Argh! Nu har jag läst färdigt alla delar i WMYB och kommit till denna del i GBY, började läsa alla i Torsdags. Jag längtade då till att få komma ikapp alla andra som läser men nu inser jag att jag får ångest för det inte finns nån ny del som man direkt kan läsa. Mer!! Ni är awesome!

2012-11-26 @ 08:31:59
Postat av: Julia

skit bra skrivet asså ! :D

2012-11-26 @ 17:49:04
Postat av: johanna

Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer Mer

2012-11-26 @ 21:54:09
Postat av: Edna :)

Supernice blogg!
Kolla gärna in min blogg :)

www.1dlife.devote.se :)

2012-11-27 @ 21:47:20
Postat av: Mer!!!

älskar er novell!!!!

2012-11-28 @ 14:54:26
Postat av: anonym

älskar bloggen!!! Mer Lexie annar nöjd <3<3

2012-11-28 @ 19:46:26
Postat av: Wolf

Jättebraaa!

2012-11-28 @ 22:01:23
Postat av: My

Snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla a snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snällaa snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla

2012-11-28 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0