WMYB del 40


Amilia's Perspektiv:
Jag ser Paul komma ut springade från en svart bil med massa livvakter hack i häl.
- Paul's here! ropar Louis som står oringad av massa fans.
De har lugnat ner sig aningen men är fortfarande helt galna enligt mig.
Jag tar tag i Bea's hand och vi springer snabbt bort mot Paul och de andra vakterna.
- Get in the car, säger han och nickar mot den svarta bilen.
Ja hoppar in i en utan bilarna och Bea hoppar in i bilen precis bredvid.
Jag hör hur fansen börjar skrika ännu mer.
"DON'T GO" "HARRY STAY" "NOOO" ropar dem och jag ser att killarna kommer springande mot bilarna.
Zayn kommer mot oss och hoppar in i vår bil.
- Oh god, säger han och stänger snabbt dörren efter sig.
Paul hoppar in i vår bil och startar bilen så snabbt det går.
- You can't go to a public beach without me. You guys must remember that. säger han och fäller ner de svarta glasögonen och kör sedan därifrån.
Jag vänder mig om bak och ser de andra bilarna köra efter oss medans fansen hänger runt bilarna.
Jag drar med en lätt hand över min röda arm.
Jävla fans som inte kan bete sig vanligt, tänker jag men ångrar mig snabbt igen.
Det är såhär det är att vara känd. Att ständigt ha papparatzis runt sig och ständigt flockas av fans.
Jag suckar och tittar ut genom bil fönstret.
- Are you okey? frågar Zayn försiktigt och jag vänder blicken mot honom.
Han och jag fick åka i en egen bil som hämtade oss från stranden medans de andra tog två andra bilar.
Jag nickar sakta och jag känner hur Zayn kramar min hand.
- Im just not used to things like this.. säger jag och kollar ner på mina sandiga skor.
- Im so sorry for all this.. svarar han och jag ser att han suckar ledsamt.
- Zayn this is not you're fault! säger jag och vrider mig mot honom.
Han kollar mig in i ögonen och jag känner hur jag smälter lite innombords.
- Yes it is. And i understand if you don't want to be a part of it but... fortsätter han innan jag avbryter honom.
- STOP IT, Im not going to leave you because of some papps.  säger jag bestämt.
Zayn ler mot mig.
"only if you want me to leav" säger jag sedan och känner snabbt hur osäker jag blir.
Jag släpper hans hand men han tar snabbt tag i den igen.
- Amilia, that was not what i mean! I never want you to leave me. I can't live without you. säger han och kollar mig rakt in i ögonen.
Jag känner hur jag blir tårögd och jag torkar snabbt bort en tår under ögat.
- No, don't cry! säger Zayn snabbt och skrattar lite.
Jag ler mot honom och lutar mig sedan fram och kysser honom passionerat.
Jag känner hur han ler under kyssen, vilket gör mig att också börja le.
Zayn's telefon börjar ringa och han drar fram den ur fickan.
- Hello? svarar han.
"Yes" "We're almoste there" "Yes" "See you soon, Bye"
Jag kollar på honom medans han lägger ner mobilen i fickan igen.
- Who was it? frågar jag.
- Niall, we are going to a pool place insted! svarar han och ler.
- Seriously? Oh, sounds fun! säger jag och ler tillbaka.
- Changingroom is that way. säger damen i kassan och pekar med handen runt ett hörn.
Vi har precis komit in på vattenlandet och det är vattenbanor över allt.
- Wow, this is soo big. säger jag och kollar runt medans vi fortsätter in mot omklädningsrummen.
Det är varmt ute och klockan är redan tolv mitt på dagen.
- Yes it is.. svarar Bea och kollar på mig.
- Okey, go and get changed and we meet here again in 5 minutes? säger Harry när vi komit fram till dörrarna till omklädningsrummen.
- Five minutes?! No, 15 minutes at least! protesterar Zayn innan vi andra hinner säga något.
Jag börjar skratta och Bea fnissar till.
- Ten minutes! säger Harry och går sedan iväg med killarna mot dörren lite längre bort.
Jag vänder mig om och går mer Bea in mot skåpen.
Det tar inte lång tid innan vi är klara eftersom vi haft badkläderna på oss under hela tiden så vi går ut till stället vi ska möta killarna igen. Jag drar handduken runt mig och sätter sedan fast den runt bysten.
-O m g .... säger Bea plötsligt och jag ser hur hon sitrrar med blicken bakom mig.
- vad? säger jag och vänder mig om.
Jag ser alla killarna förutom Harry komma gående mot oss utan tröja.
Liam går längst fram med Louis och jag ser hur de börjar skratta åt oss.
Zayn små springer fram mot oss och slänger samtidigt handduken över axeln.
- You should se you're faces right now.. säger han och börjar skratta.
Jag ler generat upp mot honom och får en snabb puss i pannan.
- Did he told you that you're starring? utbriser Louis snabbt när han komit fram till oss och killarna börjar skratta igen.
- Shut up Lou, svara Bea och små skrattar hon med.
- Where's Harry? frågar hon sedan.
- Someone called, so he said we should go, svarar Liam.
- Oh okey, säger Bea och ler.
Zayn tar min hand och jag kollar upp mot honom.
- Should we go? frågan han och utan att svara vi börjar alla gå mot en stor gräsmatta.
Alla lägger ner sina handdukar och jag drar likaså av handduken runt mig och släpper ner den mot marken innan jag sätter mig ner på den.
- That body... hör jag Louis viska till Zayn och nickar mot mig.
Zayn börjar gap skratta och jag suckar mot dem.
- I can hear you Louis. säger jag och himlar med ögonen.
- Im just kidding! svarar han sedan och skrattar.
- Come on, we are going to a waterslide right away! säger Niall snabbt och viftar med armen för att vi ska ställa oss upp igen.
- I don't want to get cold, säger jag och kollar lidande på killarna.
Bea ställer sig direkt upp och drar i min arm.
- Kom igen, du ska med! säger hon bestämt.
Jag ställer mig upp med hennes hjälp.
- En vatten bana sedan kan du gå tillbaka och sola, säger Bea och ler.
- What did you say? frågar Zayn som komigt upp vid min sida.
- Amilia can ride one water course and the come back here and sunbathing, förklarar Bea medans Zayn nickar.
- Yes i'll go with you then! säger Zayn till mig och tar min hand.
Jag ser Harry komma gående mot oss och precis som alla andra är även han utan tröja. Bea går lite snabbare fram till honom och han ger henne en puss på munnen.
Han slänger sin handduk bort mot våra och lägger sedan sin arm runt Bea och vi fortsätter alla gå mot vatten banorna.
- Should we start with that one? säger Louis och pekar på en stor bred vatten bana där man kan åka alla i bredd.
Jag kisar lite mot den.
- Yes! svarar Niall snabbt och skyndar sig bort.
- Why is he so hyper? frågar jag Zayn skämtsamt.
Han skrattar åt mig och drar med mig bort mot vattnet.
Vi går upp för en stege och jag ser hur det blir längre ifrån marken varenda steg jag tar.
Jag är väldigt höjd rädd men den här banan var faktiskt inte så högt upp, vilken är väldigt skönt.
- Okey, It's only five paths so Amilia and Bea can go with Zayn and Harry? säger Liam när vi väl är uppe.
- Of course! säger Harry och ler flirtigt mot Bea som skrattar.
Zayn tar min hand och jag kollar upp mot honom.
Han ler och pussar mig lätt på pannan.
Jag kramar hans hand hårdare men drar sedan med honom ner mot banan.
Jag sätter mig ner först och han sätter sig tätt bakom mig och lägger sedan sina armar runt min mage.
- First down is the best! ropar Louis och slänger sig ner för banan.
Niall skyndar sig också ner medans vi andra sitter kvar.
- Let's go! ropar Harry och puttar ner Bea med honom.
jag vrider mitt huvud upp mot Zayn's och han ler fliritgt.
- Yeah, let's go! säger han också och sedan puttar han ner oss.

Ledsen att det tog sån tid men min dator är sönder så jag kan inte skriva.
Fortsätt kommentera så kommer nästa del ut väldigt snart!
Kram Elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0