WMYB del 39


Bea's perspektiv

Jag trycker in popcorn i munnen. Min mobil plingar till och jag tar snabbt upp den.
Hey babe, my family are coming to town tomorrow and I was wondering if u want o meet them. xx

Jag stirrar på smset och tuggar långsamt på mina popcorn. Hans familj? Vad beryder det?
Hans mamma, pappa och syster eller typ hela släkten?
Okay... when do they arrive? xx

Jag skickade iväg det och hör hur Amilia pratar med Zayn.
- You could come and meet me? säger Amilia. Zayn svarar något i telefonen. "How did you know that?" säger Amilia förvånat till Zayn.
- JAG TWEETADE DET INNAN VI SATTE PÅ FILMERNA, ropar jag till henne. Jag hör hur hon börjar skratta.
- Skulle du möjligtvis kunna låta mig ha ett telefonsamtal privat? ropar hon tillbaka. Min mobil plingar till igen och jag tittar snabbt på skärmen.
- Okej, men då sätter jag på filmen igen, säger jag och klickar på play. Jag klickar upp smset och tittar inte alls på filmen.
At dinner, we could eat togheter all of us, xx

Jag känner hur nervös jag blir och jag börjar nästan svettas.
Sure, sounds fun!

Svarar jag och klickar iväg smset. Jag tar en näver med popcorn och trycker in dem i munnen. Jag hör hur Amilia står i dörröppningen och pratar med Zayn. Men jag hör det mer som mummel.
- BEEEEA?! skriker Amilia i mitt ansikte och viftar med händerna.
- Va? Vad händer, säger jag och tittar mig omkring.
- Jorden anropar Bea, är du där? säger hon och sätter sig i soffan.
- Ha-ha, säger jag lite surt.
- Men vad är det? säger Amilia.
- Harry's föräldrar kommer imorgon kväll... säger jag och suckar.
- Va? Zayn's föräldrar med? säger Amilia förvårnat.
- Seriöst? Skall du träffa dem? säger jag minst lika förvårdnat.
- Ja!
Jag stirrar på Amilia som stirrar på mig. Seden börjar Amilia verkligen as garva. Jag kan inte hålla mig och börjar skratta tills tårarna rinner.
- Undar vad de kommer tro om oss om de såg oss nu, skrattar Amilia.
- Åherregud... jag vill inte ens tänka på det! säger jag och försöker lugna mig. Jag tar ett djup andetag och proppar in popcorn i munnen så jag inte skall börja skratta igen.
- Men jag och Zayn planerade in att vi skall till stranden imorgon innan, säger Amilia.
- Är vi, du och Zayn eller? säger jag och ler.
- Nej? Alla, säger Amilia.
- Jaha, så jag får komma? säger jag.
- Men sluta, ja du skall komma och din pojkvän och min pojkvän och Niall, Louis och Liam och de får ta med sig någon de vill, säger hon.
Nästa morgon:

Can I come and pick u up so we can have some time alone on the beach before everyone else comes? xx

Jag sitter i köket och äter frukost med Amilia och jag svarar snabbt.
Okay, but what time? xx

- Är det okej, om Harry plockar upp mig lite innan? säger jag och tittar upp på Amilia.
- Visst, Zayn kommer över så det är lungt, säger hon och nickar lite.
10 minutes, x

- Shit, jag måste skynda mig Harry är här om 10 minuter! säger jag och slänger i mig det sista av frukosten och sedan springer jag in till badrummet och fixar mig.
Jag väljer en vit byxdress och en brun kofta över. Jag slänger ner en bikini och en handduk i väskan.
Jag tittar på klockan och det har redan gått 10 minuter. Jag springer ut i hallen igen och precis då ringer dörren. Jag öppnar och både Harry och Zayn står där.
- Hello gorgeous, säger Harry och tar ett steg fram och kysser mig.
- Oh come on, säger Zayn och knuffar sig förbi. "Where is Amilia?" säger han sedan och kollar sig omkring.
Jag börjar skratta och Harry himmlar med ögonen.
- AMILIA! ZAYN ÄR HÄR OCH HAN LETER EFTER DIG! ropar jag. "HARRY OCH JAG ÅKER NU!" lägger jag till.
- JAG KOMMER! skriker Amilia tillbaka.
- She's coming, säger jag till Zayn.
- Oookay... swedish sounds so weird... säger han. Amilia kommer in springandes och slänger sig rint halsen på Zayn och kysser honom.
- Ja... då går vi, säger jag till Amilia och skrattar.
Amilia höjer handen som en hejdå vinkning bakom Zayn's rygg.
- Come on then, säger jag och tar Harry's hand. Vi går ner till bilen som står parkerad och jag hoppar in. Harry går runt och sätter sig i förarsätet.
Vi kör i minst 20 minuter innan Harry svänger in på en liten väg som sedan slutar vid en parkering.
Det är folktomt och Harry tar både hans och min väska. Vi sätter oss på stranden och lägger ut våra handdukar. Solen stårlar varmt för att vara 20 på morgonen och jag tar av mig min kofta.
- What should we do? frågar jag och lägger mig ner på handduken.
- Can't we take a walk? frågar Harry och ler.
- Okay, säger jag och reser mig upp. "Should we just leav everything here?" frågar jag och tittar på våra utspridda saker.
- Um... yeah, säger Harry och ler.
- Haha, okay.
Harry tar min hand och vi börjar gå längst med strandskanten.
Vi pratar om allt möjligt och allt är så himla perfekt.
Harry's perspektiv

Bea stannar och tittar ut över havet.
- It's so beautiful, säger jag och tittar på horisonten. Bea nickar och lutar sitt huvud mot min axel.
Jag vänder mig om mot henne och lyfter upp hennes ansikte. Jag möter ett par brun gröna ögon och hon ler.
Bea ställer sig på tå och jag böjer mig lite ner och kysser henne. Hon för sin hand genom mitt hår och jag vilar mina händer på hennes svank. Jag lutar min panna mot hennes och hon ler lite busigt.
- Can't we take a swim? säger hon och börjar knäppa upp ena knappen på min skjorta.
- Now? säger jag.
- Haha, yes! säger hon och skrattar.
- But I don't have my swimming trunks on, säger jag.
- Neither do I, but I bet you have underwear on, säger hon och ler.
- Well, yeah, säger jag.
- Good, säger hon och drar av hennes byxdress och springer ut i havet.
- Hey! Wait for me, ropar jag och tar av mig min skjorna och mina byxor. Jag springer efter henne ner i vattnet och jag ser hur hon slänger sig med ett plask i vattnet. Hon kommer upp och börjar skratta, hon börjar simma mot mig och jag bara skakar på huvudet. Jag står rätt grunt och när Bea är framme vid mina fötter sitter hon ner på botten.
- Hey can you help me up? frågar hon och sträcker ut en hand till mig. Jag tar den och försöker dra upp henne men istället drar Bea ner mig och jag landar precis bredvid henne. Hon börjar gap skratta jag kan inte låta bli att le för jag älskar att höra hennes skratt. Bea reser sig upp och tar min hand och drar upp mig. Vattnet når mig till knäna.
Bea tar ett litet steg fram till mig och lägger armarna runt halsen om mig och jag drar henne ännu närmre mig och sedan kysser jag henne. Hon besvarar kyssen och det känns som vi står där i en evighet.
- I love you, säger jag sedan och pussar henne lätt på munnen.
- I love you too, säger Bea och ler hon tittar sedan konstigt in mot stranden och jag vänder mig om.
- What is it? frågar jag.
- I think I just saw... or no, it was nothing, säger hon sedan och ler. Men hon tittar fortfarande upp på stranden vid den stängda kiosken.
Jag ställer mig framför henne och hon tittar upp på mig.
- You are beautiful, säger jag och lägger en hand på hennes kind. Jag ser hur hennes kinder blir röda och hon kysser mig och jag känner hur hon ler.
- You are beautiful too, säger hon sedan. Och kollar in i mina ögon för att verkligen visa att hon menar det.
Hon flackar med blicken bakom min rygg och fryser till.
- Harry... säger hon långsamt. "I think we have some company"
Jag vänder mig om och ser runt sju papparazziz stå vid strand kanten och fotar som galningar.
- Fuck, muttar jag lågt. "Come babe" säger jag och tar hennes hand. Vi går snabbt in till land och tränger oss förbi dem. Bea tar på sig sin byxdress och jag drar snabbt på mig mina byxor och min skjorta. Papparazzizarna stäler tusen frågor och tränger sig allt närmre. Bea ser jätte rädd ut och jag känner hut arg jag blir. Jag försöker dölja det och tar Bea's hand och knuffar mig förbi dem som står i vägen. Sedan springer vi tillbaka till våra andra saker.
När vi kommer dit så har de slutat följa efter oss och alla är redan där.
- Hey, where have you been? säger Liam oroligt.
- We took a walk and then a swim and then some papps came so we had to run back, säger Harry kort.
- Seriosly, I can get so tired of them sometimes, säger Liam och ser lite sur ut.
Jag nickar och kollar på Bea, hon ser fortfarande lite chockad ut efter själva händelsen.
- Are you okay? säger jag och lägger armen om henne. Hon nickar och ler svagt mot mig.
Jag ser Louis sitta lite längre bort med Emmah och Zayn sitter eller ligger rättare sagt över Amilia och kysser henne.
- Are someone hungry except for me? frågar Niall efter en stund.
- I am, säger Bea och ler.
- Great, I brougt some food, säger Niall och sträcker sig efter hans väska. han plockar upp massor av olika smörgåsar och kakor och drickor.
- Wow, thats a big bag you have there, säger Bea och nickar mot väskan där all mat hade varit i.
Niall skrattar och räcker henne en coca cola.
- Can I also have one? frågar jag och kollar på Bea's cola.
- Sure, säger Niall och ger en till mig.
Efter 10 minuter hör jag ett skrik och jag vänder mig om där jag tror att jag har hört ljudet ifrån.
Där står två tjejer och skrek och hoppade.
- OMG, WE HAVE FOUND THEM! ropar dem.
De är två fans, Liam är upp på fötter för att gå fram till dem och hälsa men ganska så snart så stannar han. Bakom tjejerna dyker minst trettio andra tjejer upp. Liam backar sakta. Alla tjejerna rusar fram till honom och han försvinner bland dem. Alla är upp på fötterna och jag tar Bea's hand.
- Liam! vrålar Niall och tittar oroligt mot tjejerna. De kommer närmre och snart är vi alla inne och knuffas bland folk och alla skriker och det är bara helt kaos. Jag känner hur jag tappar Bea's hand.
- BEA! ropar jag så högt jag kan. Men det hörs ändå inget. Jag ser hur hon blir knuffad bakåt och jag börjar knuffa mig fram mot henne. Men det är så gott som omöjligt.
- SOMEONE HAVE TO CALL PAUL! hör jag Zayn ropa. Jag tittar fortfarande på Bea för jag är rädd att släppa henne med blicken.
- BEA! ropar jag igen och hon får ögonkontakt med mig, hon är ute ur folkmassan och hon har röda märken på armarna.
- CALL PAUL! ropar jag så högt jag kan. En tjej drar mig i håret och jag ruskar på huvudet för att få henne att sluta.
Jag hittar Bea igen och hon har uppe telefonen. Jag ser Amilia springa fram till henne och hon har också röda märken på armarna. Jag hör Niall snyfta någonstans nära mig och jag kan bara tänka mig hur rädd han är. Zayn ropar på Amilia, Louis ser jag inte ens och Liam försöker lugna fansen så gott han kan.
- CALM THE FUCK DOWN, ropar jag till tjejerna men får inte någon reaktion tillbaka. Istället får jag fem händer som drar mig i håret och tio olika tjejer som skriker om att de vill ta en bild med mig.

Skrivet av - Tyra
Äntligen är den klar! Nu blev det ju lite kaos i slutet, om ni vill veta vad som händer så får ni kommentera! :)
Och förlåt för att det tog sån tid men vi har somsagt haft prao dessa två veckorna + träning varje dag så jag har helt enkelt inte orkat skriva någonting.
Hoppas ni förstår!
Kram.

Kommentarer
Postat av: La

Skit bra:D

2012-05-12 @ 01:18:23
Postat av: Lisa

När kommer nästa del vill veta vad som händer föresten super bra!!<3

2012-05-17 @ 11:36:02
Postat av: me

Jätte bra! Snälla lägg upp nåt nytt snart, det är spännande nu... <3

2012-05-18 @ 21:39:48
Postat av: Emma

Ska ni skriva mer eller?:)

2012-05-19 @ 09:37:27
Postat av: Anonym

Haha!! Slutet var det jätterolig!!! Hahahahaa

2013-01-22 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0