WMYB del 16

Bea´s Perspektiv:
Jag hör hur det knackar på dörren och jag går för att öppna.
Amilia och Zayn sitter kvar i vardagsrummet.
Jag öppnar dörren och där står Harry med en pizza kartong i handen.
- Hi.. säger jag.
Han kliver allvarligt in i hallen och ställer ner pizzan på bar bordet som leder in till köket.
Sedan vänder han sig om mot mig.
- Im so sorry, säger han. Han kommer fram och kramar mig.
Jag kramar honom hårt.
- Why ? frågar jag och kollar upp mot honom.
- That you got hurt.. säger han och kollar ledsamt mot mig.
- It´s not your fault this happend Harry! säger jag snabbt och kramar om honom igen.
- But i was not there when you needed me, säger han och jag ser hur ledsen han är.
- Harry! säger jag och kollar honom i ögonen.
- It´s NOT your fault! Im okey! It does not hurt annymore! säger jag.
- Okey.. but next time.. im there with you and protect you! säger han och pussar mig på pannan.
Jag ler och kramar honom en sista gång.
Han tar upp pizzan och vi går sedan in till vardagsrummet för att äta med Zayn och Amilia.
Harry går direkt in till de andra och jag går snabbt in i köket.
Jag tar med mig fyra tallrika och bestik.
Amilia kommer in springandes i köket.
- Vi tar pepsi att dricka eller? frågar hon och öppnar kylskåpet.
Jag vänder mig om och kollar var det finns för några andra allternativ.
- Ni kan ta pepsi, men jag vill ha bubbel vatten! säger jag och blinkar mot henne.
Både jag och Amilia vet att jag älskar bubbel vatten.
Hon ler mot mig och jag fortsätter ut till killarna.
De har öppnat pizzan.
- Oh it´s Hawaii! säger jag och ler.
- Yes! You like Hawaii? frågar Harry.
Jag ställer ner talrikarna på varsin platts och vänder mig sedan om Harry.
- I LOVE Hawaii! säger jag och ler.
Amilia kommer in i rummet med drickan och fyra glas.
Vi sätter oss ner och jag börjar ta en pizza bit.
- Your cheek is not as swollen annymore! säger Zayn till mig.
Jag lägger net pizza biten på talriken.
- Really? säger jag och känner på kinden.
Den är fortfarande ganska varm.
- Has it been worse than this? frågar Harry och kollar på oss andra.
- yeah..  säger Amilia och tar hon med en pizza bit.
- Oh god, that girl can not call herself a fan.. säger Harry och suckar.
- She was crazy.. säger Amilia och skakar på huvudet.
Jag börjar skratta.
- Hahah, Amilia, you where crazy! säger jag.
- You should have seen how angry she was at the girl, fortsätter jag och skrattar.
Amilia suckar åt mig men ler ändå lite.
- I think it was enough that she was really mad in the car.. säger Zayn och ler mot Amilia.
Vi skrattar och Amilia lutar sig mot Zayn.
- Sorry honey! säger hon och pussar honom på munnen.
Jag ler.
Även fast vi vart med om detta hemska idag, så var jag väldigt glad att jag befann mig i london.
Jag hade den bästa vännen, och som jag kunde se, var hon lyckligare än vanligt. Och det pga Zayn.
Och jag var minst lika lycklig. Harry gjorde mig "hel".
Det ända som sög just nu var att jag skulle behöva köpa ny mobil....
Amilia´s Perspektiv:
Klockan var elva och egentligen skulle jag behöva sova.
Det hade vart en ganska jobbig dag och jag var jätte trött.
Imorgon började jag inte jobba fören nio, jag skulle fixa fram kläder inför Cat-Walken som skulle hållas i helgen.
Bea skulle desvärre vara vid jobbet vid halv åtta för att välja produkter tillsamans med modellerna, också inför helgens Cat-Walk.
Jag stod i köket och ställde ner de sista i diskmaskinen.
Jag vände mig om och där stod Zayn lutandes mot en bänk.
- Oh, Hi Zayn! säger jag och ler.
- Hi babe, svarar han och kommer fram mot mig.
Han håller sina händer på min höft och jag tar ett tag om hans nacke.
Jag kysser honom.
Jag hör hur Harry och Bea kommer in i köket.
- Okey, Zayn, Time to leave! Säger Harry och blinkar mot oss.
- No, Not yet! svarar Zayn och håller om mig.
- We get up early tomorrow, we need to sleep, säger Bea.
Zayn suckar och jag skrattar.
Vi går hand i hand ut i hallen och killarna tar på sig sina jackor&skor.
- I´ll call you tomorrow! Säger Zayn och kysser mig snabbt på munnen.
- Sounds good! säger jag och ler mot honom.
Han blinkar mot mig och sedan går han mot dörren.
Bea får en kyss av Harry och sedan försvinner dom ut ur lägenheten.
- Okej, jag måste veta. Säger jag och vänder mig om mot Bea.
- Kan man kalla oss deras flickvänner nu?
Bea kollar på mig.
- Asså jag vet inte.. säger hon efter ett tag.
Jag suckar.
- Då måste jag fråga honom imorgon för jag måste veta vad jag ska säga, säger jag.
Vi går in till sovrummet.
Jag passar på att ta med mig datorn från vardagsrummet.
Vi byter om och tvättar av oss sminket, och sedan lägger vi oss i sängen och öppnar tillsamans datorn.
- Nu ska vi se vad det finns för information om oss, säger jag och ler.
Bea börjar skratta.
Jag skriver in "Harry Styles girlfriend" på google och får fram massor av sidor.
Överallt är det frågor om Bea. Vem hon är? och om det verkligen är Harrys flickvän.
Jag klickar in på en hemsida som verkar intressant.
Det laddas fram en stor bild på Harry och Bea där de går och håller varandra i handen i en park.
Jag vänder mig om mot Bea.
- Ooops.. säger hon och ler generat.
Jag börjar skratta.
Jag byter ut "Harry Styles" till "Zayn Malik" i sök fältet.
Jag får fram information om mig och suckar.
Det kommer fram bilder där Zayn kysser mig utanför resturangen Zayn tog mig till.
Bea knuffar till mig lite i sidan och jag börjar skratta.
- Oopps.. säger jag och börjar också skratta.
Efter några minuter bestämer vi oss för att gå och lägga oss och jag stänger ner datorn.
Jag lägger mig på sidan och blundar.
Jag somnar nästan direkt.
____________________________________________________________________________________
Som ni vet sa jag ju att det skulle bli bra uppdatering idag.
Och som ni nog sett så har det inte vart bra uppdatering, för jag har gått och blivit sjuk :/
Så jag klarar inte riktigt av att sitta vid datorn just nu för det känns som om mitt huvud ska spricka.
Jag försöker uppdatera så mycket jag kan.
Kram / Elina

Kommentarer
Postat av: aagnes

tyvärr så är det försent att anmäla sig, så jag kommer inte att länka din blogg :/

2012-03-07 @ 17:20:45
URL: http://onedirectionpiics.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaahhh vill ha nästa del nuuuuu

2012-03-08 @ 01:20:17
Postat av: erfrt

NÄR KOMMER NÄSTA DEL

2012-03-11 @ 01:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0