1D biljetter

Hej bara så alla vet finns det fortfarande chans att kunna köpa tre biljetter till one directions konsert i Stockholm den 8 maj. Många undrar vad priset ligger och förnärvarade är det 2500:- Våran kompis har mejlat några men de svarar inte så vi vill endast att de som vet säkert att de kan köpa biljetterna skriver. Skriv gärna vad ni är villiga att lägga så det blir lättare för henne sedan att mejla den personen istället för tio stycken som säger att de är intresserade. Tack så mycket!
Kraaam! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är intresserad och kan tänka mig att köpa dem men jag vill veta mer om dem som ex. vilka platser? hur bra platserna är?! hur mycket pengar hon betalade för biljetterna? och när jag fått reda på det kan jag säga ett pris jag är villig att ge! ;)

Svar: Finns ett inlägg som heter "Mer info om 1D biljetter" där allt det du undrar över står klart och tydligt.
My Janzen

2012-12-27 @ 19:56:01
Postat av: Anna

2500? Fick läktare 1 för 600:- aja slla har väl sina sätt att tjäna pengar

Svar: tror inte du köpte 3 st biljetter för 600:- och dem började inte från de priset men de har stigit eftersom det är ganska många som vill ha dem.
My Janzen

2012-12-28 @ 02:13:14
Postat av: Anna

Köpte 3 för 1800. 1800/3 =600
Och jag vet att de e högt tryck på biljetter men jag vet själv hur de skulle vara om jag inte hade biljetter och sen säljer folk biljetter för högre pris.
No hard feelings

Svar: det är ju inte vi som har satt priset utan de som vill betala.
My Janzen

2012-12-28 @ 12:11:05
Postat av: Felicia

Jag är klart intresserad!! jag läste det med mer info om biljetterna! och en till fråga! är alla utspridda?! och det är väll 3 biljetter?! men mejla mig! ^^

2012-12-28 @ 23:05:17
Postat av: Felicia

hey vet inte om jag skrev rätt email men jag är intresserad så snälla skriv till mig! Directioner i nöd! :)
Mail: [email protected]

ps! ni behöver inte publicera detta! ;)

2012-12-30 @ 20:49:53
Postat av: Linnéa Hasselqvist

Är gärna intresserad mejla mig [email protected]

2012-12-31 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0