GBY - DEL 33

Niall's Perspektiv: 
 
- Bye mom! säger jag och kramar om henne hårt. 
Vi står på flygplatsen för att snart gå på planet hem från Irland. 
Tiden hade gått väldigt snabbt, även om vi bara hade bokat att vara här i två dagar. 
- Bye honey! Have a safe trip home! svarar mamma och jag ler mot henne och får en puss på min kind. 
Jag ser att en vakt kommer för att leda oss mot planet och jag nickar mot honom. 
- Quinn, take care of my little boy on the way home! säger mamma till Quinn och skrattar. 
Quinn nickar och skrattar.
- Ofcourse I will! svarar hon. 
Mamma ger Quinn en kram och en lätt puss på kinden.
- It was really nice to meet you! lägger hon till och Quinn ler.
- You to! svarar Quinn och jag tar hennes hand.
- We need to go now babe, säger jag och hon nickar. 
Mamma ler och backar lite. 
- Call me when you back in Lodon! säger mamma och ler. 
- Yes mom! I love you! säger jag och mamma ler. 
- I love you to! svarar hon och jag gör en slängkyss mot henne när vi sedan börjar gå mot planet. 
Jag lägger armen om Quinn som kollar upp mot mig.
Jag ger henne en snabb kyss på munnen och jag känner hur hon ler samtidigt. 
Vi går på planet och sätter oss ner bredvid varandra. 
- Your family where so nice! säger Quinn och lutar sig mot min axel samtidigt som planet börjar röra på sig. 
Jag ler. 
- They really like you, säger jag. 
Quinn skrattar lite och jag lägger min arm runt henne medans hon kryper upp mot mig lite till. 
- And i really like you too, lägger jag till. 
Quinn lutar sig upp mot mig och jag ser rakt in i hennes underbara bruna ögon. 
- I love you. säger hon ganska tyst men allvarligt. 
- And I love you. svarar jag och pussar henne lätt på pannan. 
Hon lutar huvudet mot min axel igen och planet lyfter samtidigt från marken. 
 
Quinn's Perspektiv: 

- Thank you! säger jag till vakten som hjälpt oss förbi alla de skrikande tjejerna på London's flygplast återigen. 
Vi har kommit ut bakvägen och jag ser en svart bil framför oss. 
Det är lite kallt och jag drar min ganska tunna jacka lite tätare omkring mig. 
Jag hoppar in i bilen framför Niall och sätter mig i baksätet. 
Niall hoppar in bredvid mig och bilen kör ut genom stora grindar och det hört några skrikande tjejer men inte lika många som inne på flygplatsen. 
Jag kollar mot Niall som inte ens gregerar på skriker utan bara ler mot mig. 
- You don't even notice they are screaming? säger jag och skrattar lite. 
Han skrattar lite men nickar. 
- Yes, but it's a little dicey. svarar han och jag nickar förstående. 
Jag tar upp min mobil som jag glömt sätta på och startar den. 
Det kommer snabbt upp ett sms från Lexie. 
"Hej! Du borde ha landat nu eftersom klockan är efter 18.00 . Så smsa så fort du ser detta så jag vet att planet inte störtat! Puss" läser jag och ler. 
"Haha jag är framme och på väg hem, vi ses hemmaaa! x " skickar jag iväg och lägger ner mobilen. 
Det tar inte lång tid innan det börjar ringa. 
Niall sneglar på mig och jag tar upp mobilen .
- Hallå? svarar jag. 
- Hej det är jag! säger Lexie och jag ler. 
- Hej! svarar jag glatt. 
- Haha hej, ehm du jag är inte hemma... säger hon och jag gör en lite konstig min men förstår sedan direkt. 
- Aha.. så du är hos Louis? frågar jag och skrattar lite. 
- Who is it? frågar Niall undrandes och jag viskar "Lexie" till honom. 
- Ehm, aa det är jag. svarar Lexie samtidigt. 
"Men vi har faktiskt gjort mat åt er och allt" lägger hon snabbt till. 
- Åt oss? frågar jag undrandes. 
- Ja! Så ta och kom hem till Louis så snabbt ni kan! Jag måste gå nu, vi ses snart hejdå! säger hon och lägger på. 
- Hejdå.. säger jag men tror inte hon hinnner höra det. 
- What did she say? frågar Niall. 
- She said that she and Louis have done dinner to all of us! svarar jag och Niall ler. 
- YEAH! Im starving! säger han och jag himlar med ögonen men skrattar sedan. 
- But I need to go home with all my bags and stuff first.. And have to do a little make up too... säger jag och Niall nickar. 
- Okey, then we drive home to you first and then to Louis. säger han och jag nickar. 
Det tar några minuter men sedan är vi äntligen framme vid min och Lexie's hyr lägenhet. 
Vi skyndar oss upp och väskorna drar vi med oss själva denna gången. 
Jag låser upp och tänder lampan. 
Det står några nya shopping påsar i hallen och jag antar att Lexie vart och shoppat lite. 
- Im to tired to pack up my clothes now, but you can wait here while im just getting dressed to something else.. säger jag och kollar snabbt ner på mina mjukiskläder jag har på mig. Jag vänder mig om och börjar gå mot sovrummet. 
- You are beautiful anyway. säger Niall snabbt efter mig och jag vänder mig om och ler samtidigt ger honom en släng kyss. 
Jag går in på toaletten och rotar fram lite smink ur några neccesärer jag inte haft med mig till Irland. 
Jag släpper ut mitt hår och kammar snabbt igenom det och lägger ett lätt lager puder på ansiktet. 
Det låter som någonting välter utifrån toaletten och jag stannar lite i min rörelse. 
- Niall? What happend? ropar jag och väntar på svar. 
- NOTHING! ropar han snabbt tillbaka och jag skrattar lite. 
Någonting hände defenitift. 
Jag överväger att sätta på mascara men struntar i det och går istället ut till garderoben i sovrummet.
Några av mina kläder jag inte haft med mig ligger på en stol och rester hänger i garderoben som alla Lexie's kläder hänger i. 
Jag kollar snabbt igenom högen och hittar ett par jeans som jag vill ha, så jag drar av mig mina andra kläder och drar på jeansen. 
Jag står där i Bh och Jeans men hittar ingen snygg tröja jag kan ha på mig. Jag suckar lite irriterat och skynda mig mot mot garderoben.
Jag öppnar dörren snabbt. 
- BOOOO!!!!! ropar Niall och jag skriker till rejält samtidigt som jag backar snabbt. 
Niall hoppar ut ur garderoben och skrattar. 
- Oh my god.. säger jag och lägger ansiktet i händerna. 
Niall fortsätter skratta hysteriskt och jag smäller till honom på axeln. 
- That was not funny! säger jag och Niall skrattar. 
- You should have seen your face, säger han och jag himlar med ögonen. 
- You gave me a heart attack! säger jag och Niall kliver helt och hållet ut ur garderoben. 
"And aoow, you're giving me a heart attack looking like you do o " börjar Niall sjunga och kollar ner på mig där jag står i bara BH. 
Jag vänder mig generat om och drar fram en glitter tröja från garderoben och sätter på mig den snabbt så jag inte står halv naken längre. 
Jag stänger dörren till garderoben och vänder mig om för att gå ut från sovrummet. 
Niall skrattar fortfarande och jag ger honom en "dödar blick". 
- Not funny.. säger jag när jag går förbi honom men ler ändå lite och Niall följer efter mig ut. 



Det har blivit lite många Quinn&Niall delar nu, men det är bara för att Tyra är bortrest och inte kan uppdatera. Därför har hon i förväg skrivt sina delar och lagt upp nu.
Men nu kommer det gå tillbaka till vanligt och vara varannat :)
 
Glöm inte kommentera! Ni är gryma! / Kram Elina 
 

Kommentarer
Postat av: hilda

så bra kan inte vänta på nästa del :)

2012-11-30 @ 19:07:22
Postat av: Quynh

Forsätt nu!!!!! Ok!

2012-11-30 @ 21:22:03
Postat av: Anonym

Åh när kommer nästa del! Kan inte vänta :)

2012-11-30 @ 22:16:17
Postat av: My

Herre Gud vill bara ha mer man blir ju beroende. Värsta beakta drogen ju haha skulle uppskatta starkt om di uppdaterade lite oftare kan vara inte vänta;)

2012-11-30 @ 23:32:15
Postat av: Olivia

Grymt! Meeeeer... <3

2012-12-01 @ 00:11:31
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: Denisé

Åhh längtar till nästa del! Hoppas de inte tar lång tid! :D

2012-12-01 @ 11:59:46
Postat av: Sarah

As braaaa! vill bara ha MEEER! :D <3

2012-12-01 @ 17:55:18
Postat av: Anonym

Håller med alla andra, så sjukt braaa!!! Men ni måste skriva minst två delar om hur det var med Lexie och Louis när Quinn och Niall var på Irland! Sedan kan ni gå tillbaks till varannan del ;) Lovvvvvvve

2012-12-01 @ 21:07:22
Postat av: Daniella

Asså ni är grymma! Älskar detta!

2012-12-01 @ 22:12:30
Postat av: Nathalie

Säljer 4 biljetter till One Direction konserten den 8 maj 2013!! http://theonedworld.blogg.se/?tmp=967883 Nån som är intresserad?

2012-12-02 @ 18:39:58
URL: http://theonedworld.blogg.se
Postat av: Elina

Yes! Tack för uppdateringen, har väntat och längtat så sjukt mycket nu! Skulle bli enormt glad om ni kunde uppdatera lite oftare, tack! LÄNGTAR!

2012-12-03 @ 13:22:22
URL: http://novelleronediirection.blogg.se
Postat av: TheOneDworld

hej kolla gärna in vår nyöppnade blogg om one direction , vi säljer även 4 biljetter till one direction konserten den 8 maj 2013 -→ http:///theonedworld.blogg.setmp=294214 någon som är intresserad? ☺

2012-12-03 @ 17:24:52
Postat av: TheOneDworld

hej kolla gärna in vår nyöppnade blogg om one direction , vi säljer även 4 biljetter till one direction konserten den 8 maj 2013 -→ http:///theonedworld.blogg.setmp=294214 någon som är intresserad? ☺

2012-12-03 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0