WMYB del 9

Amilia´s Perspektiv:
Vi satt allihopa i soffan igen.
Filmen hade vi stängt av.
Vi satt och pratade och skrattade.
Tiden flög förbi och helt plötsligt var klockan 01.34
- I think we need to go to sleep now, sa jag och gjorde en ledsen min mot killarna.
- That means that you guys need to go home, fyllde Bea i och gjorde en ännu ledsnare min.
Det såg helt övergjort ut och alla började skratta för fullt.
- Yes, it´s late. Sa Harry och reste sig upp.
Jag ställde mig också upp från min plats bredvid Zayn. Där jag suttit så bra.
Vi samlade ihop popcorn skålarna och dricka glasen och gick ut i köket.
Vi bara ställde allting på bänken och lämnade det så.
- I had a really funny day, säger Zayn till mig sedan när vi står i hallen.
Han tog ner sin jacka från krokarna.
- Yes, me too! Svarade jag och log.
- I don´t really know how you feel about it, but i would love to go on a dinner with you Amilia. sa han sedan och kollade på mig lite generat.
Jag sken upp.
- I would absolutley LOVE to do that! svarade jag och såg hur glad Zayn blev.
- So, you have something planned tomorrow? fortsatte han.
- No.. it´s first day at work. But i only work until 4 pm, svarade jag.
- So maybe i could pick you up at seven and then we go to a resturant? han log mot mig.
- That would be awesome! See you at seven then, sa jag och log generat tillbaka.
Jag skulle på middag med Zayn Malik imorgon. Helt sjukt.
- Yes! Han lutade mig sig fram och jag antog att jag skulle få en kyss på kinden så jag lutade mig framåt med.
Men istället för att placera kyssen på min kind placerade han den på mina läppar.
Det var mer som en puss. Snabb, mjuk och helt underbar!
Jag lutade mig tillbaka och kände hur jag rodnade.
Han skrattade generande mot mig.
Jag sa hejdå till Harry och sedan så stängde vi dörren efter killarna.
Jag vände mig om mot Bea.
Hon kollade på mig med stora ögon och jag kände hur jag började gråta.
- Jag kan inte fatta att det här händer, sa jag och torkade mig under ögonen även fast jag fortfarande grät.
- Hahahaha, sluta gråta Amilia. svarade hon och kramade mig.
Jag stod där och lipade som en barn unge medans Bea istället stod och gap skrattade mot mig.
Självklart grät jag glädje tårar men det kändes löjligt iallafall.
Jag skulle på middag med Zayn imorgon. Jag visste inte riktigt ifall jag kunde kalla det date, så jag höll mig till att kalla det middag. Men mysigt skulle det iallafall bli, det var jag säker på!
Han skulle alltså hämta mig vid 7 imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: devetdu

Hej, har mailat dig men utan svar!

När kommer jag in i berättelsen?

Pussokram

2012-02-26 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0