Karaktärerna/handling

 Lexie Johnson 
17 år, fyller år i Mars. 
Bor i Yarm med Mamma, Pappa, Bror 14 år. 
Är i ett förhållande.
 
Quinn Hugel. 
17 år, fyller år i Januari. 
Bor i Yarm med Mamma, Pappa och två hundar. 
Är singel.
 
 
 
 
  
 
 
"Den här novellen handlar alltså om två tjejer. Lexie & Quinn, som båda är 17 år och kommer från Yarm en liten stad i England. Skolan har precis slutat och det är dags för sommarlov då dem bestämer sig för att tillbringa lovet i en hyres lägenhet i London. Staden som har allt" 
 
Vi hoppas verkligen ni gillar den nya novellen och kom gärna med ideér så vi kan ta hjälp av er :) 
Vi kommer lägga upp den första delen runt skol start.
Tyra kommer skriva det mesta av Quinn's perspektiv medans jag, Elina kommer skriva Lexie's. 
Fortsätt ha en bra sista vecka av sommar lovet. 
 
Massor av kramar! 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

ÅHHH den verkar superbra!! :D LÄNGTAR!!eran förra novell var SUPER så denna blir nog lika bra! :D

2012-08-14 @ 10:48:09
URL: http://nattstad.se/thereseekendahl
Postat av: Jenni

Kan lexie typ v

2012-08-14 @ 15:06:12
Postat av: Louise

Ville bara säga att jag precis har läst klart hela er novell som jag faktiskt har sträckt läst. Och hur sjukt är det inte att jag har funderat på en handling med en tjej som heter Lexi Jackson? Jag ser framemot er nya novell och ska verkligen följa den!

2012-08-15 @ 11:40:58
URL: http://noveloned.blogg.se
Postat av: Rayahin

hej er novell har ja följt jätte länge o ni är jätte grymma! vill ba säga det skulle betyda jätte mycket om ni gjorde shoutout på min novell www.yyoustolemyheart.blogg.se det skulle uppskattas jätte mkt ! tack xx

2012-08-16 @ 23:47:40
Postat av: Rayahin

hej älskar er novell! ville ba säga det skulle betyda om ni gjorde shoutout på min novell www.yyoustolemyheart.blogg.se tack! xx

2012-08-16 @ 23:49:05
Postat av: Maja

Hej jag har precis lagt upp första kapitlet på min novell. Jag skulle bli super glad ifall du tipsade dina läsare om min novell eller bara läste kapitlet själv? :) http://onedirectionfanfiction.com/viewstory.php?sid=39101


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0