WMYB del 10


Beas outfit
Bea´s Perspektiv:

Jag vaknade av alarmet som ringde.
Jag hade ställt det på sex eftersom vi skulle vara på jobbet vid prick sju.
Det var fortfarande mörkt ute.
Jag slängde av mig täcket och gick in till toaletten.
Jag drog av mig mina kläder och ställde mig i dushen, drog på värmen och njöt under det varma vattnet.
Fortfarande var jag inte helt vaken utan var fortfarande skit trött.
Efter ett tag bestämde jag mig för att gå ut dushen och börja klä på mig.
Jag lindrade en handuk runt mig och gick sedan ut i sovrummet igen.
Amilia hade vaknat och låg hälften utanför sängen med mobilen i handen.
- Vad gör du? frågade jag och kollade konstigt på henne. Hon såg lite för glad ut för att vara sig själv tidigt på en morgon.
- Jag har fått ett sms av Zayn, svarade hon och log stort.
Jag sprang fram mot sängen och slängde mig vid sidan av henne.
- Visa mig! Sa jag bestämt och tryckte upp mitt ansikte i hennes mobil.
Hon skrattade men visade mig sedan smset.
"Hello beutiful! Hope i did not wake you up, but i am bored and i felt like texing you! x "
Jag vände mig om mot Amilia som log hur stort som helst.
- Hur söt får man vara eller? undrade jag och reste mig samtidigt upp.
- Han är underbar, svarade hon och jag såg att hon svarade på smset med la sedan ifrån sig mobilen och gick in till duschen.
Jag tog fram lite kläder och gick sedan ut i köket för att ställa fram frukost till oss båda.
Zayn´s Perspektiv:

Klockan var halv sex och killarna och jag satt redan i inspelnings studion för att lära oss nya de nya låtarna.
Vi hade läst igenom dem ett par gånger och texterna såg riktigt bra ut.
Tyvärr skulle vi inte kuna spela in låtarna än på ett tag eftersom en av sladdarna helt plötsligt försvunnit.
Så vi hade fått order att ta det lugnt i någon timme medans de andra letade efter en ny reserv sladd.
Jag tog upp mobilen och kände för att smsa Amilia.
Jag skrev ett snabbt medelande och hoppades på att jag inte skulle väcka henne.
Jag väntade i några minuter men fick inget svar så jag la ner mobilen igen.
- Hey guys, what do you say about a movie night tonight? undrar Louis plötsligt.
- Yes! With horror movies? svarar Niall glatt.
- And popcorn, säger Liam instämmande.
- Sorry guys, im meeting Amilia tonight, säger jag.
Alla blickar vänds mot mig och jag får lätta knuffar i sidan.
Harry bus visslar och jag kastar en kudde rakt i hans ansikte.
De andra skrattar och jag ler lite generat.
Jag känner att jag samtidsigt får ett sms och tar upp mobilen.
Jag läser på displayen "Amilia" står det och jag öppnar genast medelandet.
________________________________________________________________________________________
En snabb lite del här.
Kommer mer snart!
Kommentera gärna vad ni tycker!
Kram / Elina

Kommentarer
Postat av: Sofie Malik

Hejj, bara älskar dina noveller om 1D, LÄNGTAR efter nästa;)

2013-05-10 @ 14:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0