WMYB del 34


Amilia's Perspektiv:

Jag kliver ur bilen och kollar på kyrkan jag står mitt framför.
Zayn och Harry går runt bilen och kommer fram bredvid mig och Bea.
Zayn tar min hand och jag känner hur varm jag blir i hela kroppen.
Klockorna från kyrkan börjar ringa.
Jag stelnar till lite och antagligen märker Zayn det.
- It's okey babe,viskar han i mitt öra och pussar mig mjukt i pannan.
Jag nickar bara som svar.
- Det är dags att gå in, säger Mamma som plötsligt dykt upp bredvid mig.
- Jag vet.. svarar jag och ler svagt.
Vi går mot kyrkan.
Gruset under mina klackar knastrar när jag går och det är egentligen det enda jag hör. Ingen pratar eller säger något.
I kyrkingången möts vi av prästen som ska hålla i begravningen.
En utav de två prästerna som jag haft när jag konfimerat mig några år tidigare.
Han nickar sorgset mot mig när jag går förbi honom.
Vi sätter oss längstfram och jag har Pappa på ena sidan och Zayn på andra.
Bea sitter med sin familj och Harry precis bakom oss.
Jag vänder mig bak för att kolla hur många som egentligen är här.
Det är nästan halvfullt i kyrkan och jag ser nästan hela min släkt sitta med tårarna i ögonen.
Jag vänder mig om frammåt igen.
Prästen öppnar munnen och börjar prata.
*
*
Jag får en kram av Farmor.
Tårarna bara rinner från mig och jag snyfftar högt.
- Såja stumpan, gråt inte! Han har det så bra så där uppe i himlen nu ska du se! säger hon och jag kramar henne hårt.
Att se Farmor ledsen gjorde ont och även om hon försökte dölja det, såg jag det gott och väl.
Farmor släpper taget om mig och jag torkar bort tårarna på min kind.
- Gå du och prata om något kul med dina vänner nu istället, så ses vi på middagen lite senare! fortsätter Farmor och ler mot mig.
Jag nickar och vänder mig sakta om för att mötas av Bea.
Hon ger mig en stor kram och jag kramar henne tillbaka.
- Du ska se att det kommer gå bra, han finns med dig hela tiden i ditt hjärta! säger hon och ler mot mig.
"Och du? Jag lovar att han såg dig som det bästa barnbarnen i världen" fortsätter hon.
Jag smäller lätt till henne på armen.
- Sluta prata, du kommer få mig att gråta mer, säger jag och suckar.
Bea skrattar lite lätt och tar min hand.
Vi går ner mot de andra som står nere på grusvägen.
Jag ser Zayn komma gående mot mig och jag släpper Bea's hand.
Zayn kramar mig och jag borrar mig in i hans famn.
Pappa kommer gående mot oss medans resten av släkten är på väg bort mot huset där vi ska äta middag tillsamans.
- Bea vi ska dra oss mot middagen nu, säger han.
- Ja okej, säger jag och vänder mig sedan om mot Zayn.
"It's time for dinner" fortsätter jag fast på engelska.
Han nickar och vi hänger efter pappa bort.
Pappa går lite för sig själv lite längre fram och jag ser att han drar sin hand genom håret.
Pappa är inte en sådan som visar sina känslor så lätt så det är annorlunda för mig att se honom såhär deppig men han döljer det ganska bra och har inte gråtit mer än några tårar än.
Han stannar och vänder sig om för att vänta in mig och Zayn.
- So, What do you think of Sweden so far? frågar han Zayn samtidigt som har går bredvid oss.
- I really love Sweden! I'ts very different from London, but i really like it! svarar Zayn samtidigt som vi kommer fram till huset där middagen ska hållas.
Pappa öppnar dörren och håller upp den för oss.
- Thank you Sir! Säger Zayn när han går in genom dörren.
- Oh, please just call me Thomas! avbryter pappa Zayn och ler.
Zayn nickar och ler och går samtidigt in i salen.
Jag vänder mig mot pappa.
- Hur mår du? frågar jag.
- Jo, jag mår helt okej! Men du, tänk inte på det just nu. Gå in och ha kul med din pojkvän! säger han och ler fjantigt.
Jag skrattar men följer pappas "order" och går in efter Zayn.
*
*
Jag tar emot yttligare en kram från Farmor. Om man räknar alla hejdå kramar jag fått innom loppet av fem minuter nu, måste det bli flera hundra.
Mamma kommer mot mig och pussar mig på kinden.
- Ha en bra kväll och sovgott hjärtat! säger hon och ler mot mig.
- Ja du med! svarar jag och vänder mig sedan om mot pappa.
- Godnatt! säger han och jag får en kram.
Jag vänder mig om mot Zayn bakom mig. Han tar sin arm runt min midja och vi börjar gå mot utgången.
Bea och Harry har redan gått ut för att kolla om taxin komit än.
Vi öppnar ytterdörren och jag känner hur kallt det blev.
Jag ryser till och Zayn drar med mig ut.
Det duggregnar lite och det är ganska mörkt ute.
En taxi står parkerad på gatan och jag ser att både Harry och Bea sitter i den.
Jag öppnar dörren till framsätet av bilen och hoppar in.
Zayn tränger in sig därbak med de andra.
- Hej! säger jag till chauffören.
- Godkväll! svarar han och ler.
"Gothia Tower var det va?" frågar han och startar bilen.
- Jajamensan! svarar Bea.
Jag vänder mig om mot de andra där bak.
Jag skrattar lite när jag ser hur ihop tryckt de sitter.
Det går snabbt att ta sig in till stan och vi är framme på ungefär en kvart.
Bea betalar chauffören och sedan små springer vi in i byggnaden.
Vi tar hissen upp till våra rum där vi sedan säger godnatt och skilljs åt.
Zayn låser upp dörren till rummet och vi kliver in.
Zayn's Perspektiv:

Amilia kommer ut från toaletten. Hon har på sig en av mina t-shirtar och trosor.
Jag ler när hon kommer mot sängen.
- You are so beutiful! säger jag och ler.
Hon skrattar åt mig och slänger sig ner under täcket.
- Brr.. Im freezing, it's so cold! säger hon.
Jag flyttar mig närmare henne och lägger mig med min kropp mot hennes.
- Better? säger jag och ler.
Hon skrattar och lägger sin hand mot mitt bröst.
- You're so damn hot! säger hon och ler flirtigt mot mig.
Jag kysser henne passionerat och ler samtidigt.
*
*
Jag vakar av att någt mjuk rör mina läppar.
Jag öppnar försiktigt ögonen och ser Amilia ligga lutad över mig.
- Morning, säger hon och kysser mig igen.
Jag kysser henne tillbaka.
- Hi babe, svarar jag med min skrovliga morgon röst.
- We need to get up now, it's already lunch time, säger hon och klättrar ur sängen.
Jag puttar bort täcket och sätter mig upp.
- Bea texted me earlier. They went out for lunch, and we decided to eat dinner together tonight! säger hon och går mot sin väska som ligger halvt öppen på golvet.
Hon tar upp ett par jeans och en tröja och vänder sig sedan om mot mig.
- So we can do what we want tonight until seven! säger hon och ler.
Jag ställer mig upp och går mot henne.
- Then we can just chill in the bed all day. Säger jag och lutar mig fram och kysser henne.
Jag tar mina händer runt hennes höfter och hon kysser mig mjukt tillbaka innan hon puttar bort mig.
- oh i se what you did there! säger hon och ler flirtigt. Jag skrattar och håller henne runt midjan.
" But no, we are going out to eat brunch" fortsätter hon och drar sig loss från mig och går sedan in på toaletten.
- Okey boss, you decide! säger jag och skrattar.
Jag tar fram lite kläder jag hängt upp i garderoben och drar på mig dem snabbt.
Amilia kommer ut från toaletten påklädd och med håret uppsatt i en slarvig toffs.
Jag ler mot henne och biter mig lite i underläppen.
- Oh my god, stop! Don't do that you look so terribly sexy! säger hon samtidgt som hon släpper ner sina kläder på sin väska.
Jag skrattar och ler mot henne.
- What do you meen? like this? frågar jag och biter mig i läppen igen.
Amilia börjar skratta och springer fram till mig.
Hon ställer sig på tå och tar ett tag runt min nacke.
Jag kysser henne och lufter upp henne.
Hon börjar skratta nästan direkt och jag släpper ner henne igen.
- Come on. We need to go now! säger hon och drar med mig ut i hallen.
Vi tar på oss skorna och jag låser rummet.
Vi kommer ut på gatan och jag kisar eftersom solen lyser så starkt idag.
- So where are we going? frågar jag när vi gått en bit.
- To a place i really like! svarar hon och håller mig fortfarande i handen.
Vi fortsätter gå en bit innan vi kommer till en stor klump av fans.
"Hi Zayn" "Can i have a picture" "Is that you're girlfriend?" "Who is she?"
Jag får tusen frågor samtidigt som jag försöker skriva så många autografer jag kan.
Amilia står fortfarande bredvid mig och jag släpper inte hennes hand.
- Sorry guys i need to go now! säger jag eftersom jag ser att Amilia inte riktigt är bekväm i situationen.
Jag backar och drar med Amilia därifrån.
Fansen följer tack och lov inte efter och vi fortsätter gå mot stället vi ska äta brunch.
- They really like you! säger Amilia och ler mot mig.
- Haha yes, and i really like them to! They are the best fans! svarar jag och kramar hennes hand.
Hon ler och nickar som svar.
- And you know i really like to to. säger jag och kollar in i Amilias gröna ögon.
Hon ler generat mot mig.
- I really like you to! svarar hon och pussar mig snabbt på munnen.
" Here it is" fortsätter hon sedan och gör en gest med handen mot en resturang med gröna skyltar.
- It look's great! svarar jag och vi går mot ingången.

Där har ni denhär delen!
Hoppas ni gillar att det var lite "flirtigt" mellan dem :)
skrivet av - Elina.
Kraam


Kommentarer
Postat av: Laura

Jätte Bra :)

2012-04-22 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0