WMYB del 26


Amilia's Perspektiv:

Jag och Zayn satt på starbucks och hade precis beställt varsin kaffe. Vi hade lämnat lägenheten för att låta Harry och Bea prata ut ensama en stund.
Vi satt längs in i cafét i varsin fotölj. Anledningen till att sitta så långt in var för att inte störas av fans som hela tiden bad om Zayn's autograf, och ibland även efter min.
Jag kollade upp mot Zayn som satt mitt emot mig. Han drack ur sitt kaffe och hade blicken på koppen.
- Do you think Harry and Bea are going to break up? frågar jag och han kollar snabbt upp på mig.
- No, im pretty sure they wont! svarar han och ler.
- Okey.. Great, because i think they are a perfect cuple. They are so sweet together and Bea is alwas happy when she's with Harry.. fortsätter jag.
Zayn ler mot mig och skrattar.
- Yes, Harry alwas talks about how much he loves Bea, and how beutiful she is. säger han och tar en klunk ur kaffet.
- Aw, that's so sweet! svarar jag och ler.
Jag lutar mig fram för att ta en skvaller tidning som ligger på bordet.
Jag bläddrar lite i tidningen och halv läser sidorna.
När jag precis ska lägga ifrån tidningen ser jag en ganska stor bild på Harry på sidan jag nyss öppnat.
"Harry Styles dumped?"
Lyder under texten och jag sätter mig hastigt upp och öppnar tidningen ordentligt.
- What is it? frågar Zayn som märkt min snabba reaktion.
- It's a text about Harry, svarar jag. Zayn reser sig upp och går runt det lilla kaffe bordet för att också kunna se tidningen.
Han ställer sig bakom mig och lutar sig fram över min axel.
- Harry Styles is no longer in a relationship, he's single and free. Harry's ex girlfriend Bea Delsin has just been spotted with the new boyfriend Josh Hutcherson, Harry is very sad about it but will not let that take over him. Läser jag högt ur tidningen.
Zayn suckar.
- I hate the papers, they alwas lie and exaggerates everything, säger han och går tillbaka till sin plats.
Jag nickar och slänger tillbaka tidningen på bordet.
Vi sitter några minuter i tystnad.
- Maybe we should go back? föreslår Zayn plötsligt.
- Yes! svarar jag och tar min väska från golvet.
Zayn tar sin hand runt min midja och jag ler mot honom.
- Btw, Harry and Bea was not even official yet? How did the press know? frågar jag och vi går ut på gatan.
- The press always finding out things, svarar han och vi börjar gå tillbaka till lägenheten.
- Aha okey, svarar jag tyst. "But we are official.. right?" fortsätter jag osäkert och kollar upp mot Zayn.
Han möter mig med blicken och ler sitt underbara leende.
- Yes ofcourse we are, you're my beutiful girlfriend! svarar han och ger mig en snabb kyss på munnen.
Jag ler samtidigt som jag kysser honom.
- And you are my beutiful boyfriend! svarar jag och han tar min hand medans vi fortsätter gå mot lägenheten.
Zayn's Perspektiv:

- Hello? ropar Amilia när vi klivit in i lägenheten.
- Hello we are in the kitchen, hör vi Bea ropa tillbaka.
Vi tar av oss skorna och går tillsamans, med min hand runt hennes midja, in till köket.
Bea sitter på en av Bar stolarna medans Harry står i köket och håller på med mixern.
- Hm.. how does this work? frågar han och lyfter upp mixern.
Amilia börjar skratta och går fram för att hjälpa honom.
Jag sätter mig precis som Bea på en av bar stolarna och kollar på medans Harry & Amilia försöker få igång mixern.
Jag vänder mig om mot Bea som sitter och ler stort.
- I guess you an Harry are... okey? frågar jag.
Bea vänder sig om mot mig och ler lite generat.
- Yes, svarar hon. "But I don't forgive Josh.." till lägger hon och hennes ansikts uttryck ändras från att vara glad till att se ledsen ut.
- Bea, Josh is a stupid bastard, we ignore him now. säger jag.
Jag ser hur Bea först kollar konstigt på mig men börjar sedan skratta.
- Stupid bastard? Haha you're right. säger hon sedan och ler.
Samtidigt börjar mixern köra igång.
- YES! ropar Harry och Amilia och gör highfive.
Jag börjar skratta åt dom och likaså gör Bea.
- Okey, now when the mixer is ready, im going to make a smoothie. Who wants one? frågar Harry och kollar frågandes på oss andra.
- I want! säger Bea samtidigt som hon räcker upp handen.
- Yes i want one too! säger Amilia & kommer och sätter sig i mitt knä.
Jag ler.
- Then i'll take one too! säger jag.
Harry nickar och springer fram och tillbaka blad alla skåpen och letar efter alla möjliga ingridienser.
Amilia böjer sig bakåt mot mig och jag kollar rakt in i hennes underbara gröna ögon.
- Hi babe, säger jag och ler flirtigt mot henne.
Hon börjar skratta och kysser mig mjukt.
Jag ler och håller om henne hårdare.
____________________________________________________________________________________________
Skrivet av - Elina
Vad tycker ni? Ni måste fortsätta kommentera för att få nästa del, minst 5 kommentarer!

Kram!



Kommentarer
Postat av: Louise

Woho vad bra att det löste sig då :)

Bra jobbat Elina, awesome!

2012-04-10 @ 00:16:43
URL: http://meforeveryoung.blogg.se/
Postat av: Nina

as bra, vill ha nästa del nu !! :)

2012-04-10 @ 13:20:12
Postat av: Laura

2012-04-10 @ 16:34:27
Postat av: Laura

Vad bra du skriver:D nästa del!:)

2012-04-10 @ 16:35:06
Postat av: Emilia

Super bra! Följer eran blogg/novell och vill ha nästa del!

BTW, kan ni länka min novell blogg? Skulle bli super glad!:)

2012-04-11 @ 10:19:30
URL: http://justmeandonedirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0