WMYB del 23


Bea's outfit & Amilia's outfit                       Emmah's Outfit


Bea's perspektiv

Killarna skulle komma och hämta mig och Amilia om tio minuter, för att åka till Hunger spels premiären på röda mattan. Vi hade kommit överens med Emmah att hon skulle komma över till oss när hon var klar. Vi hade fått klänningarna av killarna tidigare idag och dom var helt fantastiska.
- Herrugud, dom här måste vara världa en förmögenhet säger Amilia och snurrar runt.
- Aa, asså du är skit snygg! säger jag och ler.
Det knackade på dörren och jag öppnanade. Där står Emmah i en vit klänning.
- Wow, gud vad fin du är, säger Amilia och tar på sig sina klackskor.
- Haha tack, sa Emmah och ler.
Min mobil börja ringa och jag ser att det är Harry.
- Hello, svara jag.
- Hey babe, we are here now, are you ready? sa Harry.
- Yes, we are on our way, säger jag. "See you soon" lade jag till.
- See you, sa han och lade på.
- Dom är här, det är dax att gå, sa jag och tog min väska.
Vi tog hissen ner och ser en limousine. Harry, Louis och Zayn kliver ut.
- Hello beautiful, säger Harry och kysser mig.
- Hey handsome, sa jag och besvarar hans kyss.
Vi satte oss limousinen och körde iväg. Liam, Danielle och Niall var också med.
Efter en stund stannade bilen och chaffören gick runt och öppnade dörren för oss. Först gick Zayn och Amilia och jag såg att hon höll Zayn hårt i handen, sedan gick Louis och Emmah och sen tog Harry min hand och vi gick ur limousinen.
Massor av blixtrar bländade mig och jag log så gott jag kunde.
Harry lade armen om mig och vi gick frammåt. Det var massor av personer som skrek efter Harry och de andra killarna.
- We have to do an interview over there, viskade Harry och pekade på några som stod med en kamrea och en mikrofon.
- Okay, I just wait there, sa jag och pekade bort mot ena sidan av röda mattan. Han nickade och gav mig en kyss på kinden. Jag gick bort och började leta efter Amilia men jag kunde inte se henne någonstans.
- Hello, sa en röst och jag tittade upp. Där stod Josh Hutcherson.
- He-ee-y, stammade jag.
- Why are you standing here alone? frågade han.
- I'm just waiting... var det ända jag fick fram. Jag var i chock, stod jag verkligen här och pratade med Josh Hutcherson ifrån hunger spelen?
- You are very beautiful, sa Josh och log.
- Oh, thank you, sa jag. Jag var helt paff. Sa han nyss att jag var vacker helt random? " I just have to say that I really love you, you are like my idol" slapp det ur mig.
WTF? Varför sa jag det? Fuck, nu kommer han tro att jag bara är ett fan och ge mig en kram och gå. Jag är så jävla korkad.
- Haha, thanks, sa Josh och skratta lite. "Do you want to come with me so you don't have to stand here alone?" sa han och tittade på mig.
- Sure, sa jag. Herrugud jag går med Josh Hutcherson på röda mattan var det ända jag tänkte på.
Jag tittade bort mot Harry, eller där han skulle ha varit men han var inte där och det var inte någon annan i One Direction heller. Jag tittade mig omkring och letade efter Harry, han måste gått iväg till en annan intervju tänkte jag.
Josh lade armen om mig och började gå mot ingången av biografen.
- You have a really nice dress, sa Josh.
- Thank you, var det ända jag kunde klämma fram.
Jag såg Amilia och hon gick mot mig.
- Bea vi behöver prata, sa Amilia och sneglade på Josh.
- Aha, okej... vänta lite, sa jag till Amilia. "I have to go now" sa jag och tittade på Josh.
- Oh okay, well I see you later, sa Josh och gav mig en kram.
Amilia drog i väg mig mot tjejernas toalett.
- Vad är det? frågade jag och titade på Amilia som såg allvarlig ut.
- Märker inte du att han flötar med dig? sa Amilia och tittade på mig.
- Haha, va? Nej?! sa jag "Vad pratar du om?"
- Nej, men asså han ser ut att gilla dig, och du ser ut att verkligen gilla honom, sa Amilia.
- Ja, såklart jag gillar honom men jag är ju bara ett fan jag sa det till och med själv till honom, sa jag.
- Aha, okej men bara så du inte ger honom fel signaler, om du fattar vad jag menar, sa hon.
- Nej men herregud Amilia jag gillar Harry och kommer alltid att göra det jag tycker bara att Josh är snygg! sa jag.
- Okej, men då är det en annan sak... sa Amilia och hon ler stort.
- Vad har hänt? sa jag och tar hennes hand.
- Du vet när vi gick ut ur lemousinen så var det massor av folk som frågade ifall jag och Zayn var tillsammans, sa hon.
- Jaa... och?! sa jag och tittade stort på henne.
- Då frågade han mig om jag ville vara hans flickvän, sa Amilia.
- Va?! Seriöst, sa jag och hoppade av glädje.
- Ja! och sedan sa han det till några som frågade och han ba: This is my beautiful girlfriend Amilia, sa hon och log jätte stort.
- Men omg, gud vad kul! sa jag och kramade om henne. "Du är Zayn Maliks flickvän!"
När vi hade samlat oss gick vi in i bio salongen och jag såg Emmah och resten av killarna sitta på sina platser längre upp i salongen. Jag tittade ner och mötte Josh med blicken, jag log och han blinkade med ena ögat.
Amilia tog min arm och hon drog med mig upp till de andra. Jag såg att Harry hade sett mig och han fällde ner stolsitsen och jag satte mig bredvid honom.
- Omg Harry you can't belive what just happend to me, sa jag.
- Haha, no what happend? sa han och ler mot mig.
- I meet Josh Hutcherson, and he said that I was beautiful! sa jag och log.
- You are very beautiful, sa Harry och pussade mig lätt på munnen.

Harry's perspektiv

Bion var slut och jag tog Bea's hand och vi gick ut ur salongen.
- That was awesome, sa Bea och log.
- Yeah, it was really good, sa jag.
Vi kom ut i entrén av själva biosalongen. Killarna, Amilia, Emmah och Danielle gick lite längre fram och de stannade och väntade in oss. Bea sprang fram till Emmah och Amilia och de började prata på svenska om någonting om jag antog var filmen.
- That was a great movie, sa Liam och lade armen om Danielle.
- Yeah, sa Niall och nickade instämmande.
- Are we going home now or should we stay? frågade Louis.
- We can stay here a while if you guys want to, sa Liam
Jag nickade och tittade bak för att säga det till Bea men hon var inte där. Det var bara Amilia och Emmah som stod där.
Jag tittar mig förvirrat omkrig, det är massor av folk men till slut ser jag henne. Hon står en bit bort med han Josh som hon hade pratat om innan. Hon ser verkligen lycklig ut över att prata med honom.
Jag ler och tar ett steg mot dem men stelar till. På något sätt vet jag redan vad som kommer hända och det hugger till i bröstet. Josh lutar sig närmre Bea och kysser henne rakt på munnen.
____________________________________________________________________________________________
Skrivet av Tyra.
Nu vill vi ha minst 5 kommentarer för nästa del!
Kram! :)

Kommentarer
Postat av: jag :)

AS BRA !

NÄSTA DEL NUUUUU! :D

2012-04-02 @ 13:27:08
Postat av: Anonym

den är jättebra!

2012-04-02 @ 16:37:01
Postat av: kudde

superdupermegapegafegaregaBRA!

JAG ÄLSKAR DEN!

2012-04-02 @ 22:03:34
Postat av: SDa

D

2012-04-02 @ 22:04:22
Postat av: Sarah

AS BRA!

skriv nästa del nu! :) <3<3

2012-04-02 @ 22:04:44
Postat av: Laura

Hej :) Ni äger på att skriva noveller. Skriv nästa del :) ni kan gärna kolla in min blogg, ni har redan kommenterat på den en gång. Theefakelife.devote.se



2012-04-02 @ 23:48:55
Postat av: louise

omg omg omg!! haha freakade liite bara:) meer!

2012-04-03 @ 12:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0